ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ
Τρόποι Πληρωμής
Προσπαθούμε να κάνουμε την αγορά των αγαπημένων σας προϊόντων TOMS γρήγορη και εύκολη! Έτσι, όταν έρθει η ώρα να πληρώσετε για την αγορά σας, μπορείτε να επιλέξετε οποιονδήποτε από τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:
- Κάρτες (Πιστωτικές/Χρεωστικές/Εικονικές)
- IRIS
- Paypal
- Τραπεζική Κατάθεση
- Αντικαταβολή (+1,90€)
Μπορώ να πληρώσω με κάρτα που έχει εκδοθεί εκτός Ελλάδας;
Ναι, αρκεί να συγκαταλέγονται στις κάρτες (πιστωτικές, χρεωστικές, εικονικές) που δεχόμαστε, Visa, Maestro και Mastercard.
Μπορώ να χωρίσω την πληρωμή μου σε περισσότερες από μία κάρτες;
Όχι θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε μία κάρτα για κάθε συναλλαγή.
Εάν έχετε οποιαδήποτε άλλη ερώτηση, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση πελατών μας.
Λαμβάνω μήνυμα σφάλματος κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας μου. Τι πρέπει να κάνω;
Οι συνήθεις αιτίες για μηνύματα σφάλματος κατά τη διάρκεια της ολοκλήρωσης της αγοράς μπορεί να περιλαμβάνουν μη έγκυρες πληροφορίες πληρωμής, έλλειψη κεφαλαίων, τεχνικά προβλήματα με τον ιστότοπο ή το σύστημα επεξεργασίας πληρωμών, ή πρόβλημα με τα αντικείμενα στο καλάθι σας. Εάν λάβετε μήνυμα σφάλματος κατά τη διάρκεια της ολοκλήρωσης της αγοράς, θα πρέπει να ελέγξετε τις πληροφορίες πληρωμής και το περιεχόμενο του καλαθιού σας για να διασφαλίσετε ότι όλα είναι ακριβή. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε ξανά αργότερα ή να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση πελατών μας.
Δυσκολεύομαι να ολοκληρώσω την παραγγελία μου. Τι μπορώ να κάνω;
Παρακαλούμε δοκιμάστε να διαγράψετε την προσωρινή μνήμη και τα cookies του προγράμματος περιήγησής σας και να προσπαθήσετε να ολοκληρώσετε την αγορά ξανά. Εάν χρειάζεστε ακόμη περαιτέρω βοήθεια, είμαστε εδώ για εσάς. Επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας για να σας βοηθήσουμε.
Που είναι η παραγγελία μου;
Μόλις υποβληθεί η παραγγελία σας, θα λαμβάνετε ενημερωτικά emails σχετικά με την κατάστασή της. Όταν η παραγγελία σας αποσταλεί, θα σας σταλεί και ο αριθμός αποστολής της εταιρείας courier ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε το δέμα σας ανά πάσα ώρα και στιγμή. Εάν διαθέτετε λογαριασμό Toms μπορείτε να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας από το menu «ΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ».
Πως μπορώ να αλλάξω την παραγγελία μου στο TOMS.gr;
Προσπαθούμε να διεκπεραιώσουμε όλες τις παραγγελίες όσο το δυνατόν γρηγορότερα, αλλά είμαστε σε θέση να σε βοηθήσουμε αν μας καλέσετε εγκαίρως. Εάν δεν μπορέσουμε να αλλάξουμε την παραγγελία σας, θα αποσταλεί όπως έχει προγραμματιστεί, αλλά μην ανησυχείτε – μπορείτε να την επιστρέψετε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, χωρίς χρέωση αν ακολουθήσετε την Πολιτική Επιστροφών
Αν πάλι χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια είμαστε εδώ για εσάς, επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας για να σας βοηθήσουμε.
Γίνεται ανανέωση αποθέματος κωδικών που έχουν εξαντληθεί;
Τα περισσότερα από τα προϊόντα μας είναι εποχιακά ή περιορισμένης έκδοσης, που σημαίνει ότι μόλις εξαντληθούν, δεν θα γίνεται ανανέωση αποθέματος. Ωστόσο, ορισμένα από τα κλασικά μας προϊόντα ανανεώνονται συχνά.